♦What a night!

Den här veckan måste jag faktiskt få ursäkta mig, det är nämligen studentveckan och då väljer jag hellre att umgås med dem än sitta framför datorn ;)


I tisdagskväll hände det saker iaf ska ni veta. Först sitter vi på modulern, umgås och har det trevligt. Jag går sen för att mata föl och kommer tillbaka runt 23.15. Då åker jag till Ystad med Sofie och två till :)
När vi kommer tillbaka går vi till en grupp med människor vi känner. När vakten kommer hoppar jag in som en räddare i nöden och springer fram för att snacka med henne så de har chansen att gå iväg :)
Efter ett tag går vi till et av boendena och sitter där . . . tills vakten kommer och knackar på . . . då hoppar 4 pers ut genom fönstret, jag och Sofie sitter kvar, på skrivbordet står det öl och vakten är lagom glad som säger åt oss att sticka till rummet medan hon ska leta efter de andra.

Efter ett tag kommer hon dock upp till huset och ber oss blåsa, och båda blåser 0. Puh!
De andra två från skolan gick det dock inte lika bra för :(


Igår blev man ofrivilligt ikastad i kosjön. . IGEN!
Vid det absolut äckligate stället du kan tänka dig. Decimeter med ankskit och annan dret, på ytan ligger det ett tjockt lager med alger och ackelpäckel, jag var ju lagomt road när jag kom upp och luktade inte så gott heller för den delen ;)
Men men, tur att man kan roa någon iaf. Haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback