♦Gästbloggning!

Hejsan hoppsan alla skruvade läsare till Hanna Aderhjelm! Nu blire litta gästbloggning från den coola, den mäktiga, den oslagbara.... EDLA!!! Mohahahahahahahahahahaha! (ps. min ponny är sötast i världen)<33 ;D
Hehe, idag har vi haft matte- och fysikdiagnos. snacka om att jag skrev mvg! Hanna hamnade väl sisådär på g- ig nåt.. nä jag bara skoja. Hanna är en trevlig prick, så jag ska skriva en liten dikt om henne. Här kommer den:
Hanna är en liten tjej
med ögon som två hav.
Men hon är farlig, så akta dig
innan hon ditt huvud biter av.
Hon har huggtänder som en vampyr
och klor som en panter.
Hon har en piercing som är mycket dyr
och hon lever på tjocka gamla tanter.
Att koka soppa på en spik
det hatar hon att göra.
Nä hon vill ha en massa lik
och ett eller annat öra.
Så för att sammanfatta Hanna;
hon är en galen sak
med stor näsa och stor panna
och gullig liten bak.
Men även om Hanna är ett monster
och ja, det är ju så,
så är hon världen sötnos
och jag älskar henne ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback