♦Hjärncellskrock!?

Ligger i sängen och plockar ut aerobicsteg till mitt och Edlas aerobicpass :)
Vårat ska vara grymt! ;)

Ska bl. a sätta mig med fysiken och matten lite senare men först måste jag sova bort den förbannade huvudvärken jag har. Kanske har jag så stor hjärncellsproduktion att de krockar hela tiden?! Inte kul alls iaf, var samma sak för ngn vecka sen också. Jag vill egentligen inte vara bort, man missar så mycket som idag på idrotten skulle vi springa 3.an vilket jag kommer få göra ngn annan gång :'(

Men men, vi får hoppas att jag överlever, kan ju iaf glädja mig med att jag har nya Photoshop CS5 på min kära dator :D Dock bara i 30 dagar, men om jag gillar det och framförallt förstår mig på det tänkte jag nog ladda hem det :)
Kostar ~11.000:- att köpa :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback